REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Nowe mieszkania na Widzewie. Miasto Łódź buduje je z WTBS [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Nowe mieszkania na Widzewie. Miasto Łódź buduje je z WTBS [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
Przy ul. Przędzalnianej 101/103 trwają intensywne prace przy budowie nowego bloku. To wspólna inwestycja miasta i Widzewskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego. W 2023 r. do dyspozycji łodzian będzie tu 20 lokali pod wynajem komunalny oraz 19 ze średnim czynszem w ramach tzw. budownictwa społecznego.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Nowe autobusy dla MPK Łódź. Wiemy, kto dostarczy 63 pojazdyartykuł
Pokaż artykuł
Nowe autobusy dla MPK Łódź. Wiemy, kto dostarczy 63 pojazdy
Na początku 2025 roku na ulice w Łodzi wyjedzie ponad 60 nowych autobusów. Miejski przewoźnik wybrał właśnie najkorzystniejszą ofertę.
Zabytkowy tunel na linii kolejowej z Wrocławia do Jeleniej Góry zostanie przebudowany. Zapewni sprawniejsze przejazdy pociągówartykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy tunel na linii kolejowej z Wrocławia do Jeleniej Góry zostanie przebudowany. Zapewni sprawniejsze przejazdy pociągów
Tunel kolejowy na ważnej linii Wrocław - Jelenia Góra koło Trzcińska (Dolny Śląsk) zapewni sprawniejsze przejazdy pociągów. Dziewiętnastowieczny obiekt zostanie wzmocniony i poszerzony. Wykorzystana będzie nowoczesna technologia robót. Zwiększy się możliwość organizacji połączeń. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na roboty za blisko 85 mln zł netto. Finasowanie zapewniają środki budżetowe.
UMWD przejął w zarządzanie linie kolejowe Kłodzko - Lądek Zdrój - Stronie Śląskie i Jelenia Góra - Lwówek Śląskiartykuł
Pokaż artykuł
UMWD przejął w zarządzanie linie kolejowe Kłodzko - Lądek Zdrój - Stronie Śląskie i Jelenia Góra - Lwówek Śląski
Samorząd Województwa Dolnośląskiego przejął w zarząd linie kolejowe: Kłodzko - Lądek Zdrój - Stronie Śląskie oraz Jelenia Góra - Lwówek Śląski. To ostatnie dwa odcinki z pakietu ponad 20 linii, które samorząd województwa zaplanował przejąć podczas tej kadencji.
Mieszczańska Park – Tu historia spotyka nowoczesnośćartykuł
Pokaż artykuł
Mieszczańska Park – Tu historia spotyka nowoczesność
W sercu dynamicznego Wrocławia, na wyspie otulonej zielenią, otoczonej z dwóch stron Odrą powstanie Mieszczańska Park – ostatnia inwestycja zamykająca proces urbanizacji wyspy. To nowoczesna inwestycja, łącząca w sobie zabytkowy charakter z nowoczesnymi rozwiązaniami architektonicznymi.
Wybrano wykonawcę rewitalizacji linii kolejowej z Mirska do Świeradowa-Zdroju na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Wybrano wykonawcę rewitalizacji linii kolejowej z Mirska do Świeradowa-Zdroju na Dolnym Śląsku
Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK) we Wrocławiu wybrała wykonawcę rewitalizacji linii kolejowej z Mirska do Świeradowa Zdroju – poinformował w piątek, 30 grudnia Marszałek Województwa Dolnośląskiego Cezary Przybylski. Obecnie trwają już prace na odcinku Gryfów Śląski – Mirsk.
Triada Domfirma
Pokaż firmę
Triada Dom
Wrocław, Jana Długosza 60
[Polska] 22-24 stycznia dni otwarte osiedli Polnordu w Warszawie, Trójmieście, Łodzi i Szczecinieartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] 22-24 stycznia dni otwarte osiedli Polnordu w Warszawie, Trójmieście, Łodzi i Szczecinie
Już w najbliższy weekend w siedmiu inwestycjach Polnordu odbędą się dni otwarte. W dniach 22-24 styc...
Firma P3 Logistic Parks zakupiła działki pod inwestycje magazynowe w Bydgoszczy, Łodzi i Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Firma P3 Logistic Parks zakupiła działki pod inwestycje magazynowe w Bydgoszczy, Łodzi i Wrocławiu
Niemiecka firma Ziehl-Abegg zatrudni w Łodzi 400 osób i zainwestuje 50 mln euroartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka firma Ziehl-Abegg zatrudni w Łodzi 400 osób i zainwestuje 50 mln euro
Prologis wybuduje fabrykę o powierzchni 17 000 mkw. dla niemieckiego firmy Ziehl-Abegg w Prologis Park Łódź. Oddanie obiektu do użytku zaplanowano na 1 czerwca 2023 roku. W zawarciu transakcji pośredniczyła agencja CBRE.
Centra usług wspólnych biorą azymut na mniejsze miasta. Rosną m.in. w Łodzi i Lublinieartykuł
Pokaż artykuł
Centra usług wspólnych biorą azymut na mniejsze miasta. Rosną m.in. w Łodzi i Lublinie
Polska to atrakcyjny rynek dla centrów nowoczesnych usług biznesowych, głównie wysokospecjalistycznych. Sektor ten zajmuje największą część powierzchni biurowej w naszym kraju. Tylko w zeszłym roku ten wolumen powiększyły 32 nowe ośrodki tego typu – wynika z danych ABSL. Liderami w branży pozostają Kraków i Warszawa, ale coraz więcej centrów pojawia się w mniejszych miastach, jak Łódź, Lublin, Szczecin, Bydgoszcz czy Rzeszów. O wyborze lokalizacji dla centrów usług wspólnych decyduje głównie dostęp do wykwalifikowanych pracowników, których łączna liczba w kraju przekroczyła 435 tys. osób. To wzrost o 8 proc. w ciągu roku, wskazują dane ABSL.
REKLAMA